Add CSS based dropdown menu to blogger

NEWS

2 October 2012

වාස්තු 1

1. වඩු රියන: 
මේ මොකද්ද මේ අලුත් රියන් ජාතිය. ඇත්තටම මේ රියන අලුත් නෑ. ගොඩාක් පරණ එකක්. මේ රියනට අඟල් 31 ක් තියෙනවා. සාමාන්‍යයෙන් වැඩිහිටි පිරිමියකුගේ දකුණු අතේ බාහුවේ වැලමිට දක්වා වූ දිගත් වඩු රියනක් විධියට ගනන් ගන්නවාලු. 



ඉතින් මොකටද මේ වඩු රියන? වෙන මොකටද, දිග මනින්න මිසක්. හැබැයි මෙහෙම කතාවකුත් තියෙනවා. අපේ ගෙදරක දිග, පළල දෙක වඩු රියන්වලින් ඔත්තේ වෙන්න ඕනෑලූ. දැන් ඉතින් තියෙන්නේ ඉන්න ගෙදර දිග පළල මැනලා බෙදලා ගණන් හදලා බලන්න ඔත්තේද කියලා.... හැබැයි ඔත්තේ නොවුනොත් වෙන්නේ මොකද කියලා විස්තර කරලා නෑ. කියන්නේ ඔත්තේනම් සුභයි කියලා ව්තරයි.

2. කෝණ මාස: 
මේ මොකද්ද ඒ පාර අලුත් මාස ජාතිය. අවුරුද්දකට කෝණ මාස 4 ක් තියෙනවා. මේ කෝණ මාස 4 පහළ තියෙන විධියට අවුරුද්දේ යම් යම් කාල වලදී එළඹෙනවා. මෙන්න මේ කියන කාල සීමා වලදී ගෙවල් හදන්න පටන් ගන්න සුදුසු නෑ. මුල් ගල් තියන්න, උළුවහු තියන්න වහල ගහන්න වගේ දේවල්. හැබැයි ඇයි කියලානම් දන්නේ නෑ. මං දකින විදියටනම් මේ කියන සමහර කාලවල තද වැහි තියෙනවා. ඒක එක හේතුවක්. වැඩේ පටන් ගත්තට දිගටම කරන්න බෑ.

මාර්තු 14 සිට අප්‍රේල් 11 දක්වා- මීන කෝණය ( බය )
ජුනි 15 සිට ජූලි 15 දක්වා - මිථුන කෝණය ( මරණ )
සැප්. 16 සිට ඔක්. 15 දක්වා - කන්‍යා කෝණය ( රෝග )
දෙසැ. 16 සිට ජනවාරි 14 දක්වා - ධනු කෝණය ( හානි )

2 comments:

  1. හරිම ප්‍රයොජනයි. මම වඩු රියන් වලින් ගෙදර මනින ක්‍රමය හොයා හොයා හිටියේ

    ReplyDelete
  2. ඇත්තටම ගොඩක් වටිනවා..thank you very much..

    ReplyDelete

මේ ලිපිය ඔයාලට ප්‍රයෝජනයක් උනානම් Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න. හිතට එන ඕනම අදහසක් නිදහසේ කියන්න. මට බැන්නත් මම තරහ නෑ... අකමැත්තක් නැත්තම් Follow කරලා මගේ අඩවියට Join වෙන්න... බල කරන්නේ නෑ... කැමති නම් විතරයි...

යාවත්කාලීනය 2019-03-12

කතුහිමිය @ 2019 පන්නිලගේ නිලන්ත දයා කුමාර
සියළු හිමිකම් අැවිරිනි.