Add CSS based dropdown menu to blogger

NEWS

6 March 2013

වින්ඩොස් 8


Windows 8 download
මමත් Windows 8 දල බලන්න නියමයි,හැබයි Preview නිසා වයිරස් ගඩ් හා සමහර සොෆ්ට්වේය වැඩ කරන්නෙ නැ.
System Requirements
Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster
RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit)
Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver
දැන් ඉතින් Download කරන්න දෙන්නම්


64-bit (x64) :- Download (3.3 GB)
32-bit (x86) :- Download (2.5 GB)

Product Key: TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF

කඩ්ඩෙන් දෑන ගමු වින්ඩොස් 8 ගෑන

No comments:

Post a Comment

මේ ලිපිය ඔයාලට ප්‍රයෝජනයක් උනානම් Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න. හිතට එන ඕනම අදහසක් නිදහසේ කියන්න. මට බැන්නත් මම තරහ නෑ... අකමැත්තක් නැත්තම් Follow කරලා මගේ අඩවියට Join වෙන්න... බල කරන්නේ නෑ... කැමති නම් විතරයි...

යාවත්කාලීනය 2019-03-12

කතුහිමිය @ 2019 පන්නිලගේ නිලන්ත දයා කුමාර
සියළු හිමිකම් අැවිරිනි.