Add CSS based dropdown menu to blogger

NEWS

30 March 2013

Plan Symbols



ඉදිකිරිම් කටයුතු වලදි මෙන්ම  වෙනත් කටයුතු වලදි භාවිතයට ගැනෙන සංකෙත ඉදිකිරිම් කටයුතු වලදි හා සැළැස්මක අදහස තෙරුම් ගැනිම වැදගත් වෙයි.

මෙහිදි

ARCHITECTURAL SYMBOLS


PLUMBING PIPING

HEATING PIPING

AIR CONDITIONING PIPING

PIPING SYMBOLS

FIRE PROTECTION PIPING SYMBOLS

PLUMBING FIXTURE SYMBOLS

MATERIAL INDICATION SYMBOLS

LANDSCAPE SYSTEMS AND GRAPHICS

MATERIALS SYMBOLS

WINDOW AND DOOR SYMBOLS

DRAWING CONVENTIONS AND SYMBOLS


මෙයට අදාල සියලුම සංකෙත පහත තිබෙන PDF  පයිල් ඒක මගින් දැන ගන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ලිපිය ඔයාලට ප්‍රයෝජනයක් උනානම් Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න. හිතට එන ඕනම අදහසක් නිදහසේ කියන්න. මට බැන්නත් මම තරහ නෑ... අකමැත්තක් නැත්තම් Follow කරලා මගේ අඩවියට Join වෙන්න... බල කරන්නේ නෑ... කැමති නම් විතරයි...

යාවත්කාලීනය 2019-03-12

කතුහිමිය @ 2019 පන්නිලගේ නිලන්ත දයා කුමාර
සියළු හිමිකම් අැවිරිනි.